جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کانون مساجد هرمزگان

حوزه/ خواجه یی، از اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بیش از یکهزار کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اسلام خواجه یی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته در بیش از یکهزار باب کانون فرهنگی هنری مساجد هرمزگان اجرا می شود.

وی تبیین نقش مردم و غیرت جوانان کشور و درایت معمارکبیر انقلاب اسلامی در مدیریت جبهه و جنگ و شکست دشمن تا بن دندان مسلح که پشتیبانی تسلیحاتی، اطلاعاتی، مالی و نیروی انسانی بسیاری از کشورهای زیاده خواه غرب و شرق و منطقه را به همراه داشت، را از جمله اهداف اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون ها ذکر کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: برگزاری همایش های یادیاران، نشست های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای دفاع مقدس، دعوت از راوی و روایتگری جبهه و جنگ بخشی از این برنامه هاست.

وی از برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس به عنوان شاخص ترین برنامه های این هفته نام برد.

خواجه یی افزود: اکران فیلم های مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم در کانون های شاخص، مسابقه نقاشی و خاطره نویسی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در هفته دفاع مقدس است.

وی همچنین اجرای نمایش و سرود با موضوع دفاع مقدس، اعزام اعضای کانون به اردو، برپایی محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، اهدا ثواب قرائت قرآن در طرح روزانه تلاوت نور در مساجد به روح مطهر شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، اعزام راوی از کانون ها به مدارس همجوار به منظور معرفی الگو به دانش آموزان بخش دیگری از برنامه هاست.

گفتنی است؛ یکهزار و 63 باب کانون فرهنگی هنری با بیش از 140 هزار عضو در سطح مساجد شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha